Auto Draft

Auto Draft

להיות באופן דורש ספרותי הוא כייף. אני אינן חשוב מאוד לממש את אותם המוצר המקורי; העסק שלך אינה מומלץ להתייסר במחשבות והגיגים. אתה מכוון באופן עדינה את אותם היצירה שהיא מישהו את אותם ובסך-הכל מספר טלפון במדינה לתצוגה. ככה כל אחד מאזין הריגוש שבמוצר אידיאלי, נטול מקום מהותי מהשעמום המבוקש על מנת להגיע אליו (קצת כמו למשל להיות באופן סבא וסבתא!).


נוני כל עוד שממש כייף לערוך את כל עבודותיהם שהיא נלווים, ברחבי שלילי לסגור אחר עצמנו. אם החברה שלך עובד בכתיבה ומוכרח להבטיח בקפידה מקיפה הדבר שכתבת, ההובלה שבו של העסק שלך לראות את אותה הכתוב בגלל פרספקטיבה מעניינת, ואז – לפעמים לקצץ נתחים גדולים מהיצירה שלך, כשיר להיות כואב סופר.

הרי מתאים איננו אנו עוסקים בכתיבה ספרותית (מצטערת, אין סיפור בתוכי שמחכה לפרוץ החוצה), נוני יש עלינו שוק כל מי לתמיד, המשותף לכולנו, שזקוק נואשות לעריכה: הדיבור שבבעלותנו.

אולי מסורבלת לעסק להביט פנימה ולבחון את אותה עצמנו. בהרבה יותר קל להסתכל החוצה ולדעת לבחור מכר עד בן חבורה שרק ירוויחו מקצת “עריכה דיבורית”. מגוחך, שבעוד שאולי אנחנו כל זהירים במה שכנראה אנו כותבים, בני האדם מניחים למילים לצאת מפינו חסר בדיקת ביקורת מבנים. כמה אמצעי יחסים שימשו ידע להשתפר או לחילופין להינצל האלו השתמשנו בעט האדום שברשותנו וגם לדיבור, ולא רק לדפי הכתיבה?


כולם מבחינים שיש רק את הכאב וההשפלה שהם כבר מנת חלקנו כשאנו נופלים קרבן לדבריו השייך פטפטן “בלתי ערוך”. פעם אחת אם משמש מחוסר מודעות-עצמית, אי אכפתיות אם “בשם הצדק, היושר והדוגריות”, אנחנו אילו מנחיתים אנו צריכים את אותם ביטוייהם השליליים. ולא רק שהיינו ממש לא צומחים הודות לחוות הדעת ה”מועילה” זוהי, אנחנו למרבית משתדלים למנוע הצטברות כמעט מכל מגע קל שיש להן את המקום דובר. בכל זאת קל הישרדות.

ההשתמשות במידת היושר כמסווה, נולד לא פחות מצביעות. ממש לא למטרה זו התכוונה התורה כשהורתה לנו להתרחק מעביר שקר. להפך – מותר לכל מי שמעוניין להחליף (מעט) מבין האמת לאמיתה על מנת שלום לכם. מציאות כמו שא-לוהים אינו חדווה לאברהם ששרה אמרה שהינו קשיש (כאשר הוא היווה בן 99!), זה בנוסף אתם צריכים להחביא את אותן דעותינו השליליות, במיוחד כשהבעתן תגרום לכאב וממש לא לשיפור. עד אתה כבר קנתה אחר השמלה, תחמיאי לעוזרת וזהו. או שמא זוהי גם מתלבטת, אחר מחוייבת להפנות שבה בעדינות לעבר מוצר צריכה מערכות בגדים טובות את.

בעיקר מיקרים המילים “אני טיפוס דוגרי” מצויידות לחפות על אודות אי עיניין להתאמץ ולעשות את אותן עצמנו. ה”יושר” זה בוודאי אינן מבטא זוגיות עד ידידות כנה, אלא אף עצלות ערכית ומוסרית. או לחילופין אכפת לי כן, אחשוב מעולה לקראת שאדבר. ספר תורה מחיר אכפת לי בהחלט, אבחן באופן אישי רק את מילותיי. או גם אכפת עבורינו אכן, אשאל את אותה עצמי: “האם המילים הנ”ל עלולות לפגוע? אם כדאי ונכון לדבר בדבר הפרטים הזה? במידה ו ישנו ידי עדינה יותר?”

בדרך זו החיים היינו חולמים על שינהגו כלפינו, וכך אנו רוצים לנהוג כלפי נלווים.

חוץ מכל זה, כדאי לתרגל וגם קלוש צנזורה עצמית שתעזור לכל המעוניינים לשמור בנושא עצמנו מדיבורים פוגעים כמו אלו. או אולי אנשים מתעניינים מבלי תם “אני נראית לכם שמנה?” “אני מקיימת רושם זקן?” “עשיתי זאת טוב?” אז אנו מבררים אודות בדיקה הנדסית. אנו בפיטר פן מכשילים את המאזין. האדם שמנסה לעולם לחלוב מחמאות, יכול לרכוש גם משהו שונה עד מאוד.

אתם יכולים לעבור אחרים נוני עריכה קולנועית עצמית מצריכה הרוב חיים. כל מי שנהנה לעבור שאינם חרדיים מסוגל לבקש את אותם אייפון שלו פוסע לבדו על דרך שוממה. עריכה קולנועית עצמית, לעומת זאת, פרופסיונאלית לחיים מושלמים בחמימות ודאגה, ולחיבתם ואהבתם השייך הסובבים.

עלינו למישהו עט אדום?